Hejsan!

Här kan du skriva lite om dig själv!






This Means War - Recension.

'Världens dödligaste CIA-agenter är oskiljaktiga partners och bästa vänner tills de faller för samma kvinna. Efter att tidigare ha lyckats besegra hela fiendenationer, ställs deras ojämförliga kompetens och oändliga utbud av högteknologiska prylar inför det största provet – varandra.'
 
Filmen This means war är en romantisk komedi med inslag av action. I rollerna finns Reese Witherspoon, och henne älskar jag verkligen! Hon är en rysligt bra skådespelare, och det ser enligt mig aldrig fejk ut och hon är helt enkelt bra på att skådespela. Reese spelar huvudrollen i filmen. Chris Pine är även med, han ser att ha varit med i nån vampyrfilm/ serie som Vampire Diares eller True Blood. Man känner igenom honom, inte konstigt då han varit med i 'en prinsessas dagbok 2', och den har ju verkligen alla sett! Han har även varit med i Star Trek, så man känner igen honom. Men han känns ändå som en vampyrsnubbe för mig. Tom Hardy är med även han, och han är en riktig hårding. Han är just nu aktuell i 'The dark night rises' där han spelar Bane. Även Tom har varit med i Star Trek, men då var året 2002. 
 
'Jag tycker denna film är väldigt bra, den skulle man kunna se några gånger utan att tröttna. Den är rolig men det är ändå alltid något som händer och det är roligt när det är lite spännande och action. Denna film ska ingen missa! 4/5 - den kunde varit längre.'
 
Trailer.
om du är lat och inte orkar hyra filmen eller köpa den, så kan du titta på den här.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: julia

Den har jag sett! Himla bra film!

2012-08-01 @ 21:07:19
URL: http://byjulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P