Hejsan!

Här kan du skriva lite om dig själv!






Hörlurar.

Är så himlans sugen på ett par nya hörlurar, och jag älskar happyplugs, utseendet och allt annat! Ska faktiskt beställa hem ett par tror jag. Vill ni också beställa? Skriv in koden hp07read i kassan och du får 10% på köpet, skitbra eller hur? Från mig till dig.

Dessutom funkar happy plugs till alla mobiltelefoner, tex. iphone, din gamla sony ericsson, htc osv. Den har även en inbyggd mikrofon som gör att du även kan prata i telefon samtidigt, De är helt enkelt jättepraktiska, snygga och har bra kvalité och ljud. De är dessutom billiga. Gör som mig - var glad med happy plugs i dina öron!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P